lørdag 9. april 2011

Vårsyssel!

Marie sjekker om jordbærplantan hennes e kommen;)
Ho er en 7åring,med øye for frø og planter......hm....har mamsen påvirka  ho?

VÅR I BAKKAN::::::::Tenk om dette kan vare!
Fredagen ble tilbrakt ute heile dagen,(Fri fra skola)
ongan kosa seg,med sparkesykler og fotball.
Deilig å sitte ute på altan,å nyte sol,spiring i hagen,
og vårslæpp av Doffen.
En glad og våryr kanin,som fekk komme ut på luftetur,en hel dag!
Snart er vi endelig der,at gresset gror,å det blir varmere
på natta,da er det skikkelig vår<3
Victor i full fart med innlagte knall og fall runder på altan;)
Vart mange runder der i går!

Kaffen tell ho mor;)

Marie fant ut at ho kunne godt skrive og tegne ute og!
 Doffen gutten nyter sola,å følger med hva vi i familien hold på mæ ute i hagen;)
 Victor og Doffen<3

5 kommentarer:

  1. Herlig beate, gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av deilig VÅR!
    Her har det vært rene sommerværet i dag, vi har kosa oss ute hele dagen;))

    Så søt den lille kaninen deres var og for en flott uteplass han har ♥

    Ha en fortsatt flott helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei Beate!
    Så flott dere bor til - nydelig natur rundt dere! Og 3 små som gleder seg til våren og sommeren!

    Så hyggelig at du fant noe du likte på loppebloggen min!

    Ønsker dere en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Hei. :)
    Takk for hyggelig besøk inne hos meg.
    For en fin uteplass dere har!
    Ha en fortsatt fin kveld. :)

    SvarSlett
  5. Endelig var det vær til å være ute hos dere også!!! Supre bilder, søt kanin! Takk for besøk i bloggen min. Mårbacka har jeg aldri hatt, men tror du kan bestille den på "lille Gartneri". Jeg har en som ligner - Appleblossom Rosebud. Den er utrolig vakker! Se gjerne innom igjen! :-)

    SvarSlett