mandag 22. november 2010

Snart pynte og koose tid......eg gler meg såååå,)

Mytje LYS..må man tenn i denne tia-framover til jul<3<3


 Brente mandla,med appelsin og kanel smak,på til!
Åsså alle di litt rampete små nissan,som finner på ting om natta her;0)
Her ser dåkk,fra i fjor...på vårt kjøkkengulv........baking i full gang...da vi sto opp om morran!!!!!
Noe som gjorde veldig inntrykk på mine barn..hihi

Pynting av Pepperkakehuset i fjor......vi gler oss.....tell årets huslaging ja;0)

Gamle nisser fra 40-50 tallet......samler litt på gammel julepynt...det finnes så mye nydelige ting,
fra gamle dager<3

3 kommentarer:

  1. Hei der! Takk for koselig hilsen hos meg:-) Ja er det ikke kjekt med adventstid og jul vel? Vi koser oss masse med både baking og pynting. En konsert besøk eller to blir det også alltid før jul. Koselig og hjemlig er bloggen din, det liker jeg godt! Det er de hverdagslige tingene vi har mest av og vi må ta vare på hvert eneste minne. Jeg følger også deg videre, blir koselig:-)
    Ha en finfin helg og fin adventsfeiring i morgen.Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen!
    Koselig blogg du har også !
    Oppskriften på gryteklutene finner dupå Drops oppskrifter!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Du har så koselig blogg:-)Nå venter jeg i spenning på bilder av nypeisen:-)Klem fra Annemor

    SvarSlett