onsdag 30. mars 2011

Nei tusen takk..........

Flott med vinter og sol......men tusen takk.....NOK av SNØ NO!!!!  Lengter sååå til VÅR,vår,VÅR:)
Masse utetid,hage,solskinn nyting,vårsang i skogen,
lite klær på ongan,trampolina på plenen,
hagearbeid,campingvogn turan<3
kveldstund på altan............sukk

Som dåkk ser,lengre den på min blogg,drakk eg kaffen min
ute på dette "kabelbodet"mett;)..........men no e dæ nesnya igjen;(
Klag,klag,klag;)Dæ va godt å få dæ ut!!

NEI TAKK HERR VINTER;(
Eg e førrsynt førr lengst!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Morsomt, forstår deg så godt. Jeg tok bildet av krokuser på plenen idag og synes det var på tidet. :))

    SvarSlett
  2. Enig, nå har det vært vinter snart ett halvår, det er nok nå. Nå vil vi ha vår og sommer og en laaaang høst sånn at vi kan få en kort vinter igjen :) klem

    SvarSlett