mandag 24. oktober 2011

Deilige mandag!


Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Hadde et nydelig sommervær her og :)
    Dagen gikk i å passe en syk liten gutt for mamman og pappan måtte på jobb.Litt hagearbeid etter at han var hentet :)

    SvarSlett
  2. Så deilig høstvær!
    Slikt må jo nytes...det skifter jo så fort disse dagene:)
    God søndagkveld:)

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    Alltid kjekt å lære nye bloggere å kjenne! Du bor jo i et fantastisk strøk av landet, noe bloggen din bærer preg av ! Du har forøvrig en nydlig blogg!! Ha en fin høstuke ! Jeg vil bestemt komme tilbake hit!

    SvarSlett
  4. For et vakkert sted der du bor.

    Rose

    http://www.amigasqueengordam.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Ha en riktigt god och fridfull julhelg!

    Julkramar
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  6. Syns plutselig at det var lenge siden
    jeg var innom deg og at det var en
    stund siden jeg så noe innlegg fra deg.
    Så jeg måtte bare "finne deg" for å
    høre at du har det bare bra... Stor
    klem fra Mette

    SvarSlett