mandag 14. februar 2011

Små pønkere i mye vind;)


Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Ååå.. er det det de heter?? Så koselig med så masse pip-pip besøk :-)

    Der lærte jeg noe nytt idag :-)

    Ønsker deg en videre fin uke
    Klem

    SvarSlett
  2. hei hei..
    så heldig dere er da som får besøk av disse vakre fuglene,
    ikke ofte jeg har sett dem i virkeligheten,
    koselig bilde av dem, å så mange de er der.
    nydelig lappeteppe du lager å,
    tittet meg rundt hos deg,
    å vil gjerne følge deg vidre.
    ønsker deg en flott tirsdag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!
    Jeg var å tok bilder av noen isbadere her for nettavisa jeg jobber for. Hun ene dama var med på en eller annen "telle alle småfugler" dag. Hver gang det fløy noen forbi kjøkkenruta hennes var det frem med penn og papir ;)

    SvarSlett
  4. Hei..
    Takker så mye for koselig hilsen i fra deg.
    Mye fine bilder her på bloggen din:)

    Ønsker deg en toppers dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann,så koselig at du fant bloggen min,så fant jeg din også!
    Fine sidensvanser,de har vi hatt besøk av vi også!
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  6. takk for koselig komentar og hjelp med kalle navn på den blomsten min, er ganske enig i det navnet, for en hører jo godt når frøa spretter :)
    så mange flotte bilder du har her på bloggen din skikkelig koseligt! klem fra olea :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg:)

    Takk for koselig kommentar♥

    Her var det jo masse fine bilder!! Eg likar å hekle eg og, men blir mest strikking akkurat no! Masse herlige farger på bestemorsrutene dine! Driv med ett slikt eg og- men nå har det ligget uferdig ganske lenge;)

    Begynner på mange prosjekt på en gang :)

    Ha ein fin dag :)

    Klem Anita♥

    SvarSlett